wtorek, 15 kwietnia 2014

Och, życie

Siemanko!
Dzisiaj recenzja polecanego przez Was filmu :)





   Tytuł: ,,Och, życie"
   Reżyseria: Greg Berlanti
   Gatunek: komedia romantyczna
   Czas trwania: 1.54 h
   Rok produkcji: 2010








Fabuła:
        Przyjaciele Holly (Katherine Heigl) i Erica (Josh Duhamel) giną w wypadku samochodowym. Zgodnie z prawem amerykańskim - w przygotowanym wcześniej testamencie na wypadek ich niespodziewanej śmierci wybierają opiekunów prawnych córeczki. Chrzestni dziewczynki nie spodziewają się, że staną się oni nowymi rodzicami Sophie. Para młodych ludzi nie przepada za sobą, ale dla dobra dziecka główni bohaterowie postanawiają zamieszkać razem. Dzielą się obowiązkami wychowania Sophie, rezygnują z własnych marzeń o karierze, aby być blisko chrześnicy. 

      Film jest typową komedią romantyczną ze szczęśliwym zakończeniem. Patrząc na plakat, domyślamy się już treści filmu. Mimo iż, produkcja trwała prawie 2 h., nie oderwałam wzroku od ekranu ani na chwilę. Podobały mi się zabawne dialogi i perypetie młodych bohaterów. ,,Och, życie" obejrzałam ze względu na Katherine Heigl, której role filmowe zawsze lubię. Nie zawiodłam się i tym razem. Artystka dostarczyła mi wielu wzruszających chwil. W kilku momentach przypominała mi Shakirę :) Z ciekawością przyjrzałam się kreacji Erica - stworzonej przez Josha Duhamela. To pierwsza produkcja z udziałem aktora, jaką miałam przyjemność obejrzeć. Uważam, że przystojny mąż Fergie zbudował świetną postać przebojowego mężczyzny, który staje się przykładnym ojcem. Z miłą chęcią zobaczę kolejne filmy, gdzie w rolach głównych występują Heigl czy Duhamel. 
     Do gustu przypadła mi również świetna muzyka. Kilka scen spowodowało moje nieoczekiwane ataki śmiechu. ,,Och, życie" nawiązuje do trudnego tematu, jakim jest niespodziewane macierzyństwo. Reżyser zwrócił uwagę na to, że wychowanie dziecka to bardzo trudne zadanie. Moja ocena filmu to 9/10.

Poniżej kilka zdjęć, jakie udało mi się robić na mojej codziennej trasie spacerowej/do biegania. W sobotę zauważyłam na łące bociana, szkoda, że nie miałam wtedy ze sobą aparatu fotograficznego, ale mam nadzieję, że go jeszcze spotkam :)





50 komentarzy:

  1. Świetny film widziałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ten film :) spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film. Jak dla mnie był świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna. Filmu niestety nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten film i głównych aktorów! Aż chyba znowu dzisiaj obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten film, bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmu nie widziałam.
    Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w kinie na tym filmie i pokochałam od pierwszego obejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dalej jak wczoraj, zastanawiałam się co by tu obejrzeć... może jakąś komedię romantyczną? I proszę, dzięki Tobie wiem już co obejrzę dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio leciał na TVN-ie, obejrzałam przypadkowo, bo uwielbiam Heigl. Fajny film :) pozdrowienia :)
    p.s dobre zdjęcia :) też troszkę popstrykałam ostatnio wiosennych fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przymierzałam się do obejrzenia tego filmu już kilka razy i jeszcze tego nie zrobiłam. Muszę w końcu zobaczyć :).
    Bardzo fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobał ten film, chociaż początek był niezbyt wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również oglądałam ten film - bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego filmu jeszcze nie oglądałam, ale mam ochotę na dobrą komedię, oczywiście ze szczęśliwym zakończeniem!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Filmu jeszcze nie widziałam, ale na pewno to zmienię! I zazdroszczę, że każdego dnia dajesz radę wychodzić na spacer lub pobiegać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten film, nie raz go oglądałam i też lubię tych aktorów, oglądałam dużo filmów z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak szczęśliwie mamy już wiosnę, chociaż szkoda, że taką pochmurną. A filmu jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemny film choc ostatnio nie mam ochoty na taką papkę. Trochę był taki przewidywalny do bólu w pewnych momentach :)
    Oglądałas Dallas Buyers Club? Jeny chyba juz trzeci raz o to pytam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie należę do osób, które mogą się zmusić do oglądania komedii romantycznych, ale takie historie też mają coś w sobie. Pomimo faktu, że jest to film, to nadal można dużo z tej historii wyciągnąć dla siebie. Może się przekonam niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądałam kilka razy ten film, bardzo lubię tą aktorkę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tytuł brzmi znajomo, ale filmu nigdy nie widziałam. Może w któryś wiosenny wieczór się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Filmu nie znam, ale aktorkę również bardzo lubię, wzbudza jakieś pozytywne emocje :)
    A widoczki urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądam kilka razy, fajny, przyjemny film:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam, polecam :) dobry po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne widoki!
    filmu nie widziałam, ale chętnie obejrzę, bardzo lubię K. Heigl ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, życie <3 Uwielbiam ten film. Coś pięknego.
    Jakie śliczne zdjęcia *.* !

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam, i to nawet kilka razy:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem przekonana, że ogladałam ten film, ale chyba nie byłam na nim zbytnio skupiona, bo nie pamiętam jak się skończył! Chyba warto go sobie odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnie zdjęcie jest piękne!!!
    A film obejrzę na pewno! Katherine Heigl uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Po Twojej recenzji mam wielka ochotę na ten film :)
    A zdjęcia cudne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. a tego jeszcze nie widziałam, no to mam co nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oglądałam ostatnio w TV, lekkie, przyjemne kino.

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia, ten film widziałam już wiele razy i na pewno jeszcze go obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  35. oglądałam, bardzo mi sie podobał :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Zabierałam się do tego filmu dwa razy i dwa razy odpuściłam... Nie wiem czemu, bo historia całkiem ciekawa, choć mocno przewidywalna. Może podejmę trzecią, ostatnią próbę za jakiś czas :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  37. oglądałam ten film będąc w ciąży, fajny niewymagający myślenia, wtedy tylko takie dałam radę oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądałam bardzo dawno temu i bardzo mi się podobał, zapadł mi w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie lubię komedii romantycznych... Zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  40. ostatnie zdjęcie skradło moje serce ;-) a film napewno będzie fajny, ta dziewczynka taka słodka~!

    OdpowiedzUsuń
  41. Koniecznie muszę obejrzeć ten film! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jeden z moich ulubionych filmów, oglądała go już kilka razy. Zresztą bardzo lubię komedie z Katherine Heigl, a z Josha Duhamela jest niezłe ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Och a ja nawet o nim nie słyszałam, dzięki i zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie tak dawno go oglądałam. Myślę, że jeszcze nie raz do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Piszę tutaj, bo patrząc od góry, to pierwszy film, który widziałam, a więc na temat którego mogę się wypowiedzieć:) mi się bardzo podobał, był przewidywalny ale mam wrażenie, że teraz ciężko o dobrą komedię w komedii a tutaj jest to w 100% spełnione:) A niektóre momenty "rozwalały system":)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń