piątek, 14 marca 2014

Zdobycze 15

Witajcie!
Upłynął rok, od kiedy zaczęłam brać wzmożony udział w konkursach. Uważam, że nie wolno się zniechęcać, zawsze warto próbować swojego szczęścia :) Bardzo się cieszę, że moja dobra passa ciągle trwa, chociaż obawiam się, że wielka radość niedługo się skończy. Nie mniej jednak, przedstawiam Wam moje wspaniałe, ostatnie zdobycze!

1. Taki oto fantastyczny zestaw kosmetyków do kąpieli otrzymałam od http://zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com/ Prawda, że jest boski? :)


2. Kolejną paczkę dostałam od http://michalosiswiat.blogspot.com/ 4 kremiki do skóry dojrzałej ostatecznie przejęła moja mama.


3. Rewelacyjną przesyłkę dostarczył mi listonosz od firmy Cleanic, którą udało mi się wygrać na blogu: http://dobredlaurody.blogspot.com/


4. Niespodziewany prezent otrzymałam od http://zakreconamamuska.blogspot.com/ . Bardzo ucieszyła mnie taka miła paczuszka ^^


5. Zaskoczyła mnie wspaniała wiadomość o moim szczęśliwym losie na loterii u http://korcimnieczytanie.blogspot.com/ Kornelia oprócz książki dołożyła mi do koperty jeszcze świetną niespodziankę w postaci próbek kosmetyków :))


6. Ostatnią paczkę dostałam od http://recenzje-kiti.blogspot.com/ Przyznam, że jedną z lektur już przeczytałam :)) Recenzję książki przedstawię w następnej notce. 


A co Wam udało się ostatnio ciekawego wygrać ? Pozdrawiam!

40 komentarzy:

  1. No to niech ta dobra passa trwa u Ciebie jak najdłużej!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nagrody ;-) pierwszy zestaw najbardziej przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Bardzo fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki ;) Ja już tak dawno niczego nie wygrałam... ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara swietne rzeczy i książki

    OdpowiedzUsuń
  6. No niezle a ja sie tak cieszylam jak raz wygrałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdobycze! :) Mi ostatnio udało się wygrać jeden kryminał od Czarnej Owcy :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo, oby szczęście Ci nadal sprzyjało!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście szczęściara z Ciebie!! Tyle wspaniałości w krótkim okresie czasu wygrać !!
    Listonosz miał już chyba dosyć jak widział kolejną paczkę adresowaną do Ciebie:)))
    Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję, mi też szczęście sprzyja jeśli chodzi i konkursy więc uważam, że jak czegoś się bardzo chce to warto brać udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Ja kiedyś też wygrywałam i w sumie wciąż mi się udaję od czasu do czasu, ale mam lenia żeby się wszędzie zapisywać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobycze, tylko pozazdrościć.Gratuluje i życzę dalszego szczęścia w konkursach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Świetne przesyłki. Ten zestaw do kąpieli musi pięknie wyglądać na łazienkowej półce :) Ja wygrałam ostatnio kosmetyki do włosów u Włosowelove :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same wspaniałości, szczególnie zazdroszczę książek :). Ja ostatnio nic nie wygrałam.

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaszalałaś z tymi wygranymi :). Serdeczne gratulacje :*. Pierwszy zestaw kosmetyków wygląda iście królewsko :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ile tych zdobyczy ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nic ciekawego nie wygrałam ostatnio, chyba, że Smaczne życie Charlotte Lavigne na jej Fp. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam szczęścia w konkursach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty to masz szczęście :-)
    Zaciekawił mnie 'Codziennik...'. Powiesz coś wiécej o ńim?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ech, zazdroszczę wygranej u Kornelii. Gratuluję serdecznie,brawo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfect things!
    Kisses*

    Please make one clicks in link on my wishlist it help me a lot ^^
    http://www.flordemaracuja.pt/2014/03/persunmall-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranych :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczaki! ale tego się nazbierało, przyjemnie coś wygrać :) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile tego jest :D . Gratuluję ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Ale szczęściara z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz szczęście! Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zdobyczy i życzę powodzenia w przyszłych konkursach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne przesyłki, gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Ja to nie mam szczęścia w konkursach niestety... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fiu, fiu, miałaś szczęście, super, gratuluję wszystkich wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o wow ile nagród gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale powygrywałaś! Super! :)
    Te chusteczki peelingujące są naprawdę mega! Będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję! Może w totka powinnaś zagrać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten pierwszy zestawik obzazdraszczam szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne nagrody, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję, tyle dobroci:) mnie ostatnio szczęście opuściło...

    OdpowiedzUsuń
  37. Ile wspanialosci :) Udanej lektury i testow kosmetycznych zycze i gratuluje wygranych :)!

    OdpowiedzUsuń