poniedziałek, 3 marca 2014

Koncertowo - Krzysztof ,,Zalef" Zalewski

Hej!
Jak wam minął weekend? Ja wczorajszy wieczór spędziłam w towarzystwie przyjaciółki Eweliny i Krzysztofa Zalewskiego. Wokalista 10 lat temu wygrał polską edycję Idola, a w ubiegłym roku powrócił z nową - świetną płytą ,,Zelig". Jest to już nasze trzecie spotkanie z piosenkarzem, które pozostanie w pamięci na długo:P Udało nam się stanąć tuż pod samą sceną przy barierkach, więc miałyśmy bardzo dobrą widoczność na zdolnego artystę. Po zakończonym występie podążyłyśmy (jak zawsze) za tłumem, celem kontynuowania sprawowanej funkcji - łowców autografów.

Poniżej kilka zrobionych przeze mnie zdjęć :)









Mega dobry występ w ,,Szansie na sukces"


Miłego dnia! :)

36 komentarzy:

  1. Dawno o nim nie słyszałam, koniecznie muszę posłuchać jego nowych piosenek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam gdzieś w domu jego płytę :D "Pistolet" o ile dobrze pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, a pamiętam go w długich włosach ;) Teraz chłopak nie do poznania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam myślałam, że kiedyś miał długie włosy:-)

      Usuń
  4. Nie pamiętam go kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kolekcja autografów musi być imponująca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego wokalisty, ale mnie zaintrygował, więc muszę posłuchać jego muzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten chłopak ma fantastyczny głos ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poznałabym go bez długich włosów :) W wolnej chwili posłucham tych piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piosenka 'Zboża' mi się spodobała mega tekst :) Szczerze nie słyszałam o tym artyście wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie znam tego wykonawcy... :) Ładne wykonanie w "Szansie...".

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na jakimś koncercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętam go z czasów Idola, ale później gdzieś przepadł w moim odczuciu. chociaż głos i interpretacje muzyczne jak najbardziej mi się podobają :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne spedzony weekend, zazdroszcze :) ja go spedzilam na zakupach i fotografiach, niedlugo moze jakas wycieczke sobie sprawie, nie wiem zobaczy sie :)
    może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. ojjj ale ja dawnoc nie bylam na zadnym koncercie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. To spędziłaś miło weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w weekend byłam na Targach Książki w Poznaniu, a tego piosenkarza nawet nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię koncertów nic nie widac i nic nie słychać...

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam o nim wcześniej :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  19. On chyba miał wówczas bardzo długie włosy, prawda? Kojarzę, ale tak jakby przez mgłę. Koncertu strasznie Ci zazdroszczę. Cudowne przeżycie. Pozdrawiam
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze ja tez go nie poznałam! Szok!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już zdążyłam zupełnie zapomnieć o jego istnieniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmienił się nie do poznania, muszę zaraz posłuchać, czy zmieniła się i jego muzyka.

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe zapomniałam o nim :) Ale koncert świetny pewnie...
    Wybrałabym się na jakiś koncert.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak on się zmienił, w życiu bym go nie poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tego wykonawcy ale chętnie posłucham jego muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy raz o nim słyszę.
    nawet nie wiedziałam, że istnieje taki artysta! ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie kojarzę tego wokalisty, ale z przyjemnością posłucham jak śpiewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj jak ja dawno nie byłam na żadnym koncercie... Tęsknię za starymi czasami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zalew :) kochałam się w Nim ;) Widzę, że bardzo się zmienił. Niezły przystojniak z Niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ależ wydoroślał... pamiętam go jako zbuntowanego rockowego chłopaka z długimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niespodzianka dla Ciebie u mnie zobacz http://zakreconamamuska.blogspot.com/2014/03/niespodzianka-na-dzien-kobiet.html

    OdpowiedzUsuń