poniedziałek, 31 marca 2014

Brzydka prawda

Siemanko!
Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią na temat filmu.





       Tytuł: ,,Brzydka prawda"
       Reżyseria: Robert Luketic
       Czas trwania: 1.36 h.
       Gatunek: komedia romantyczna
       Rok produkcji: 2009








Fabuła:
         Abby (Katherine Heigl) jest producentką programu amerykańskiego. Niestety, słupki popularności audycji zaczynają znacznie spadać. Dyrektor planu postanawia zatrudnić Mike'a (Gerard Butler), który znany jest ze swoich szowinistycznych poglądów oraz czarnego humoru. Abby nie znosi nowego pracownika, postanawia jednak skorzystać z jego rad w zdobywaniu wymarzonego chłopaka. Czy kobieta będzie zadowolona z idealnego związku? Czy serce Mike'a rzeczywiście jest tak lodowate jak twierdzi on na wizji? Zapraszam na seans :)

Obsada:
Katherine Heigl jako Abby Richter. Bardzo lubię kreacje aktorskie Heigl. Rola Abby również mi się bardzo spodobała. Komediowa postać kobiety, która z nieśmiałej dziewczyny przeobraża się w sex bombę przypadła mi do gustu.
Gerard Butler jako Mike Chadway. Przystojny Szkot skradł moje serce wcielając się w przebojowego Mike'a. Szczególnie zapadła mi w pamięć namiętna scena tańczącego mężczyzny ze swoją partnerką z pracy na parkiecie.
Bree Turner jako Joy. Turner fantastycznie wykreowała ciekawą postać - asystentkę Abby. Mimo iż rola kobiety nie była rozbudowana, z przyjemnością oglądałam momenty, kiedy aktorka pojawiała się na ekranie.
Uważam, że na brawa zasługują także John Michael Higgins (Larry) i Cheryl Hines (Georgia) - za stworzenie zabawnego małżeństwa, prowadzącego program na żywo oraz Eric Winter (Colin), który zagrał idealnego chłopaka głównej bohaterki.

       Lubię czasem obejrzeć komedie romantyczne, aby odpocząć od codziennego życia - przyglądam się bajkowemu love story. Patrząc na plakat, odbiorcy domyślają się, jakie będzie zakończenie produkcji. Przyznam jednak, że podczas seansu filmowego zrelaksowałam się. Dzieło Luketic'a składało się z wielu śmiesznych akcji, które rozbawiały mnie do łez. Podobał mi się wybór obsady, bowiem komediowa para wypadła w swoich rolach doskonale. Moim zdaniem na uwagę zasługuje również świetna oprawa muzyczna. Oceniam film 9/10.

Oglądaliście? Jakie komedie romantyczne polecacie? :)

42 komentarze:

  1. Zawsze polecasz filmy, które trafiają w mój gust, więc ten też zobaczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety film kompletnie nie w moim guście :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten film :) Oglądałam już z trzy razy :) Obsada faktycznie dobrana rewelacyjnie- lubię tą aktorkę, aktora w sumie też. Śmiesznych scen pełno- jedna z moich ulubionych to "brzęczące majtki" hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam kiedyś w kinie na filmie z Heigl i był to film "Och, życie"- podobał mi się, więc jeżeli masz ochotę obejrzyj :)

      Usuń
  4. kocham ten film, uwielbiam po prostu komedie romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam go! Mogłabym oglądać bez końca. Uśmiałam się niesamowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie oglądałam tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo iż średnio mi się podobał ten film to oglądałam go 2 razy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam kilka razy, zawsze mi humor poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ale ja na filmy nie mam czasu, dlatego nie mogę się wypowiedzieć, ale może kiedyś uda mi się obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam już jakiś czas temu. Całkiem nieźle się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam komedie romantyczne i akurat powyższą oglądałam. Bardzo mi się podobała- świetna w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny film już tyle razy go oglądałam, dobry na poprawienie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię komedie romantyczne, zwłaszcza, aby się przy niej odprężyć :) Ta wydaje się być idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam i również mi się spodobał :) Lekki, ciekawy filmik! W moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, Gerard Butler, miodzio;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi dobrze. Tak w sam raz na babski wieczorek :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam, lekka komedia bardziej podoba mi się "Och życie" z Heigl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeny, ale Ty kusisz tymi filmami, a ja wciąż w tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam, taki lekki film do pośmiania się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam:) lubię takie lekkie komedie od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam okazję oglądać ten film - całkiem fajna komedia romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za komediami romantycznymi nie przepadam, chociaż czasami zdarzy mi się obejrzeć jak akurat nie mam nic innego do roboty ;) może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Katherine :)
    Z komedii romantycznych polecam "Listy do Julii" i "Preatty man, czyli facet do wynajęcia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tą aktorkę! W Och życie czaruje nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
  25. obejrzałabym. w sumie szukałam jakiegoś filmu na wieczór, a lubię takie lekkie filmy najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W weekendowy wieczór postaram się go oglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Brzydką prawdę" oglądałam już jakiś czas temu, ale pamiętam, że podobał mi się ten film. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Filmu nie oglądałam, ale muszę to naprawić! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam i mi się podobał, moja ulubiona scena to kolacja w nowych majtkach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam serdecznie do kwietniowego gatunku. Tym razem Kryminał. Szczegóły :)
    http://przeczytane-slowa.blogspot.com/2014/04/gatunkowy-miesiecznik-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam ten film i przekomarzanki damsko-męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurczę dawno nie oglądałam żadnego filmu, ostatnio serialami żyje :P Ale chociaż główną aktorkę kojarzę, oczywiście z serialu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznię musze obejrzec ten film! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo że komedie romantyczne oglądam bardzo rzadko i najczęściej śmieszą mnie w takich miejscach, w których powinny wywierać inne uczucia, ta nawet mi się podobała. Podobały mi się kreacje aktorskie i nawet mam ochotę do filmu wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oglądałam ten film i miło spędziłam przy nim czas. Idealny na relaksujący wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie, nie nie. Komedie romantyczne zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń