czwartek, 20 lutego 2014

Zdobycze 14

Siemanko!
Dzisiaj post z serii moich ulubionych, czyli pochwalny :D Pokażę, jakie niespodzianki otrzymałam w ciągu miesiąca :)

1. Od cioci dostałam szampon:


2. Na facebooku wygrałam bilety na Jezioro Łabędzie, już się nie mogę doczekać spektaklu :)


3. Na stronie http://ibeauty.pl/ została doceniona moja konkursowa odpowiedź i otrzymałam poniższy zestaw. Po kilku testach mogę już stwierdzić, że maszynki do golenia z żelowymi skrzydełkami są genialne!


4. Niedawno odkryłam świetny portal: granice.pl. Już po raz drugi udało mi się wygrać kolejną książkę. Zapowiada się wspaniale, niedługo ją przeczytam.


5. Jeszcze w tamtym roku brałam udział w konkursie na stronie Nivea. Wczoraj do moich drzwi zapukał kurier i dostarczył mi poniższe kosmetyki:


6. Bardzo lubię znaną większości witrynę filmweb.pl. W styczniu dostałam moją 13 wygraną na tym portalu:


7. Ostatnio odbyły się we Wrocławiu Międzynarodowe targi Turystyczne, otrzymałam 2x wejściówkę na to wydarzenie :D


oraz lekturę ufundowaną przez Księgarnię Podróżnika:


na słynnych Targach w stolicy Dolnego Śląska - zdobyłam mnóstwo map, przewodników i widokówek oraz... :))

59 komentarzy:

  1. Super, szczególnie książki, ale szczęściara jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdobycze, lubię oglądać nowości

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo fajnych zdobyczy masz. Gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie posty na blogach :) Bardzo chciałbym przeczytać Zaklinacz czasu.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że szczęście Cię nie opuszcza. Piękne zdobycze. "Zaklinacza czasu" też mam, ale jeszcze się nie zabrałam za tę lekturę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale bogato :) super zdobycze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega fajne wygrane, gratuluję! Zazdroszczę Jeziora Łabędziego!

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to za cukieras, krówka? :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje szczesciara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W totka graj szczęściaro :D
    Ja wygrałam raz na granice.pl i cieszyłam się jak durna :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Syossa lubiłam szampon do blond włosów, którego już niestety nie można dostać :( Później przerzuciłam się na ten do włosów farbowanych i po nim zaczęłam mieć łupież, więc odpuściłam.
    Jeśli dobrze widzę, to chyba Zaklinacz czasu wygrałaś? Słyszałam, że dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie ten zestaw Venus. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Chętnie podebrałabym Ci ,,Afrykę Trek" i nagrodę od portalu granice.pl. Zakładka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super przesyłeczki; gratuluję wygranych - Jezioro łabędzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz szczęście w konkursach! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ileż prezentów i wygranych! To musiał być szczęśliwy miesiąc :) Najbardziej zazdroszczę tych biletów na Jezioro łabędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ Ty masz szczęście w tych konkursach :D oby było tego więcej! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale szczęściara z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, ale ci zazdroszczę tych zdobyczy! Daj mi te bilety ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo Jezioro Łabędzie to chętnie bym zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. same wspaniałości, moje gratulacje :)
    a biletów na Jezioro Łabędzie to chyba Ci ciut zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne nowości, wspaniałe nagrody, a zwłaszcza książki:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ile nagród :) przez całe życie tylu nie dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale zazdroszczę, szczególnie książek :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o ja Cię. Bardzo zazdroszczę książek i Venus maszynki zawsze chciałam wypróbować :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję:-) bardzo fajne zdobycze:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezioro Łabędzie? Koniecznie podziel się wrażeniami!! :) Mi ta maszynka Olay nie przypadła do gustu, moe dla Ciebie będzie lepsza, ale ja sie zawiodłam, że wydałam dość dużo kasy na maszynkę, która wcale nie ejst taka super :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęściara z Ciebie:) Super,gratuluję i zazdroszczę zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdobycze! Sayoss- bardzo lubię ;-)
    Pozdrawiam!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz szczęscie :-) a biletów na Jezioro Łabędzie bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, ile zdobyczy! :)
    Zwłaszcza ciekawi mnie wygrana na ibeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile rzeczy wygrałaś! Wow, masz szczęście :D
    Najbardziej zazdroszczę biletu na "Jezioro Łabędzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. łał ale dużo tego wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezła jesteś :) !!
    Pozazdrościć wygranych :)
    Pozdrawiam,
    Marta z umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam w planach zakup książki "Zaklinacz czasu", więc zazdroszczę wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Łoho gratuluje :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Lucky you! :) Serdecznie gratuluję! :) Zabierz mnie na ,,Jezioro Łabędzie''!!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW - ileż NOWOŚCI :-o
    Zestawu z VENUS - zazdroszczę Ci najbardziej :p

    OdpowiedzUsuń
  39. Wrażenia ze spektaklu będą niezapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Krotko mówiąc: pasmo sukcesów. "Jeziora..." zazdroszczę najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezioro Łabędzie? cudownie! już się nie mogę doczekać Twojej relacji.

    OdpowiedzUsuń
  42. warto kupic ksiazke?
    super masz tytul bloga

    OdpowiedzUsuń
  43. To się nazywa szczęście do wygrywania nagród:)
    Na spektakl chętnie bym się wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  44. zazdroszczę :)
    też się zarejestrowałam na tej stronie z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję wygranych :) Wspaniałe nowości, a na Jezioro Łabędzie sama chętnie bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję. Piękne te Twoje zdobycze. Kilka bym ci chętnie podkradła - np. kosmetyki z Nivea czy książkę Albom.
    Pozdrawiam i - jeśli można - zapraszam do siebie
    www.nieidentyczne-polki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie a ja nivea nie chcę, mam nieprzyjemne doświadczenia z tymi szmponami.
      Ale książki są super. I Venus...mi się nie udało... ale Tobię serdecznie gratuluję.

      Usuń
  47. Jak ty to robisz, że masz takie szczęście? :)

    OdpowiedzUsuń