piątek, 17 stycznia 2014

Zdobycze 13

Hej! Dzisiaj pochwalę się moimi zdobyczami, które uzbierałam w ciągu miesiąca :)

1. Pod koniec grudnia odwiedziła mnie kuzynka ze spóźnionym upominkiem urodzinowym. Takiej fajnej torebki na prezenty jeszcze nie widziałam :D


2.  Tuż przed świętami otrzymałam nagrodę od http://ibeauty.pl/


3. Bardzo ucieszyłam się z książki z autografem od autorki, którą udało mi się wygrać u  http://asymaka.blogspot.com/


4. Zaraz po Nowym Roku dostałam próbki, które można zamawiać na portalu http://www.everydayme.pl/


5. Po raz drugi udało mi się dostać do Klubu Ekspertek na http://www.ofeminin.pl/ Do testowania otrzymałam krem ochronny; podobno zbliżają się mrozy, więc jestem bardzo ciekawa działania kosmetyku :)


6. Ostatnią paczkę odebrałam z poczty przedwczoraj. Są to produkty od firmy Kolastyna, które udało mi się wygrać w konkursie u http://joannapanna.blogspot.com/ Po otworzeniu przesyłki, zaniemówiłam. Już dawno nie dostałam tak wielkiej niespodzianki :)


Rok 2014 rozpoczął się dla mnie łaskawie (pod względem prezentów). Ciekawa jestem czy i Wy otrzymaliście w ostatnim czasie jakieś nagrody? :D Pozdrawiam i życzę miłego weekendu !

47 komentarzy:

  1. wspaniałe zdobycze ;) super skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej, cały zestaw kolastyna jest super, miło, że kuzynka pamiętała o Twoich urodzinach, wszystkiego najlepszego. bardzo oryginalna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem kremu do stóp Kolastyny - szukam czegoś dobrego, nawilżającego aby w miarę szybko się wchłaniał, i do tej pory jeszcze na taki kosmetyk nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania życzę ^^ A ta torebka na prezent odjechana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne upominki zwłaszcza książka :) Ciekawa jestem jak wypadną testy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mydełka wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobycze :)
    Zapraszam do mnie + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne te zdobycze, paczka z kolastyny no no duża :) jest co testować teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdobyczy :) Fajna ta torebka na prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdobyczy! Ciekawi mnie krem z kolastyny.
    Uwielbiam pasiaste skarpety :P A Torebka- inna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdobycze :)
    gratuluję tylu wygranych :) zwłaszcza paki kosmetyków z kolastyny,sama z chęcią bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to tak za bardzo nagród nie dostawałam, ale Tobie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne produkty ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow...niezłe zdobycze i to w jakiej ilości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że kolastyna ostatnio szaleje;) I te rozdania i w Rossie u mnie zrobili na środku alejki półkę z ich kosmetykami w większości przecenionymi;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle zazdroszczę Ci tych zdobyczy. Chętnie podebrałabym Ci kilka kremów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy, bardzo podoba mi się Twój prezent urodzinowy :) Mnie ten rok narazie wita bardzo łaskawie, udało mi się wygrać parę cudowności i ogólnie jakoś tak do tej pory miło płynie..ale to dopiero początek ;>
    :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nigdzie nie wygrywam :/ Zazdroszcze :)) Przyjemnego korzystania z tych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Merci - uwielbiam na równi z Alpejskim Mleczkiem Milki:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Radosc :-) masz przedluzone swieta :-) torba na prezenty cudnosci :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  22. paka z Kolastyny super - przyjemnego używania! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. same wspaniałości, życzę miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy sa genialnr :) sporo tego ;) gratuluje :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę książki z autografem i skarpetek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nagroda od ibeauty mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale masz zdobyczy:) Najbardziej zazdroszczę książki z autografem:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale dużo rzeczy ! :) a ostatnia twoja wygrana . ahhhh ! :) Zapraszam na nowy post z przeróbka ubraniową bluzeczki YSL , u mnie na blogu :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe zdobycze. Gratuluję wygranej, Miłego testowania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne nowości :) milego testowania, czytania i podjadania czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ty masz szczęście z tymi konkursami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z takim szczęściem powinnaś grać w Lotka :D

    OdpowiedzUsuń
  33. super paczka z Kolastyny.
    i urocza torebka na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne nowości :) Ciekawie zapowiada się krem z Farmony i zestaw z Kolastyny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też wygrałam i byłam bardzo zaskoczona ilością kosmetyków upakowanych przez Kolastynę ;) Użyłam już maski oczyszczającej, ale twarzy mnie troszkę piekła.

    OdpowiedzUsuń
  36. krem z farmony jest swietny ma mrozy! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, gratuluję tylu wygranych :) U mnie ostatnio posucha :P Ale za to wymiany poszły w ruch i listonosz biega do mnie z wywieszonym językiem :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczęście Ci sprzyja! :D Gratuluję! :*

    P.S. Torebka na prezent jest mega <3.

    OdpowiedzUsuń