wtorek, 24 grudnia 2013

Zdobycze 12

Witajcie! Jak nastroje po - wigilijne? Ja jestem tak najedzona, że nie mogę się ruszać :) Pochwalę się Wam moimi ostatnimi zdobyczami ^^

1. Prezent od gwiazdora.. Jest i wymarzony kalendarz z ks. Twardowskim!


2. Wygrałam rozdanie u http://megiandi.blogspot.com/ Dziękuję jeszcze raz :) Najbardziej jestem ciekawa zmywacza w płatkach.


3. Niespodzianka od http://swiat-panny-anny.blogspot.com/ za którą bardzo dziękuję <3 Szalenie mi się podoba.., poza tym lubię takie liściki - niezwykle miły gest!


4. Tusz do rzęs z szybkiej akcji na facebooku


5. Prezent od Rossmana - ucieszył dzisiaj najmłodszą w rodzinie :)


6. Wygrana na portalu http://przepis-na-kobiete.pl .Czekałam na przesyłkę 1.5 miesiąca. Super, że jednak w końcu dotarła, bo przyznam szczerze, że już straciłam nadzieję. Mam nadzieję, że krem się sprawdzi..


7. Wspaniała paczka, którą otrzymałam wczoraj wieczorem od portalu http://www.granice.pl/ Nagroda jest fantastyczna, bo oprócz książki (jestem już w trakcie jej czytania) dodatkowo dostałam 50 zakładek i kalendarzyk. 


W tym roku to już zapewne koniec moich prezentów..  Mam jednak nadzieję, że dobra passa w 2014r. będzie trwać nadal. Życzę Wam również wielu wspaniałych wygranych! :)

47 komentarzy:

  1. Obficie u Ciebie :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę kalendarza i gratuluję tylu wygranych. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale szczęściara z Ciebie! ^^

    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :D

    Co do zmywacza w płatkach- dla mnie strata pieniędzy. Kupiłam sobie jagodowy i zmywanie to koszmar ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :) masz szczęście! :)

    ja biorę udział w konkursach,ale niestety.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te zdobycze:) antyperspitant z Rexony sama bardzo lubię, robi swoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne zdobycze. Tylko pozazdrościć. Idziesz jak burza z tymi konkursami ;)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne zdobycze :) lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow prezenty i nagrody super :D Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki:) Zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/12/rozdanie-wygraj-cinders-bath-bomb-lush.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się ogromnie, że paczuszka się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cuda. Gratuluję szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości :)
    A co do zmywacza ja miałam pomarańczowy i byłam nim kompletnie rozczarowana :( Ale może u Cb. sprawdzi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra, się obłowiłaś :D

    OdpowiedzUsuń

  15. ile wspaniałości no no no no no :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ochocho ale wspaniałych przesyłek :) Gratuluję :)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle prezentów można tylko pozazdrościć ;)
    Wesołych Świąt :)

    Marie Bell

    OdpowiedzUsuń
  18. wow... ile tego u ciebie! zazdroszczę! widzę, że nie tylko ja w blogosferze przepadam za ks. Twardowskim... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo ile nowości u ciebie zagościło ;)

    Życzę Wesołych Świąt
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  20. Też dostałam taką Rexonę w tym roku :D
    Kalendarz jest super!
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo Ci się ostatnio poszczęściło ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdobycze. Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam Cię do mojego nowego wyzwania czytelniczego "Grunt to okładka", które ruszy 1 stycznia 2014. Może zechcesz wziąć w nim udział? :)
    http://sylwuch.blogspot.com/p/grunt-to-okadka.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ Ty masz rękę do tych wszystkich UPOMINKÓW - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo wspaniałości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezentów czar... Jak pięknie :) Same fajności dostałaś ;)
    Wesołych Świat i spełnienia życzeń, dużo radości i uśmiechu na twarzy :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmywacz w płatkach jest do d....... ;P Pozdro Alicjo ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. 50 zakładek, super:)
    Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  28. duuużo radości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo sympatyczne nagrody, gratuluję :)
    życzę by i w nadchodzącym roku dobra passa Cię nie opuszczała ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile zdobyczy :) Uwielbiam granaty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile śliczności :) Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdobycze,gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie da się ukryć, że bardzo długo szła ta przesyłka, też bym straciła nadzieję, ale dobrze, że w końcu dotarła:))

    OdpowiedzUsuń
  34. mnie się nigdy nie przydarzyło czekać na wygraną 2,5 miesiąca, może dlatego, że jedyne co wygrałam to kiedyś dawno, dawno jakieś rozdanie na blogu i teraz ostatnio rozdanie palmer's, ale na szczęście szybko się uwinęli z przesyłką : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobre zdobycze tak ogromnie cieszą - super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam na haul zakupowy .
    http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne rzeczy:) najbardziej podobają mi się lakiery i zmywacz:)

    OdpowiedzUsuń