poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zdobycze 11

Hejka :)
Nie było mnie prawie tydzień, ale był to bardzo intensywny czas - porządki świąteczne + weekendowy wyjazd niespodzianka. Bardzo dziękuję wszystkim za życzenia! Nie spodziewałam się tylu miłych słów <3 
Osobne podziękowania kieruję do Dominiki, Weroniki i Michała za wtorkową obecność, bo bardzo wiele to dla mnie znaczyło... Mam najlepszą rodzinę na świecie!! :)
Dziękuję również Ewelince i Kasi, które zorganizowały mi boską wycieczkę do Katowic :* Szerzej w kolejnej notce haha :D

Takiego smacznego torta dostałam ^^


Kolejne porcje smakołyków, bowiem wszyscy dbają o moją dietę :D


Najbardziej wzruszył mnie prezent od przyjaciółki - album ze wspomnieniami naszych przygód od czasów gimnazjum - czyli prehistorii :D  Co chwilę siedzę i oglądam go wzruszona :)


Podstawka pod kubek dla Alicji o cudnej aparycji jest świetna :D


Mama wie, jakie książki lubię czytać najbardziej :D


Nawet Jonson's baby o mnie pamiętało haha - w dzień urodzin dostałam od nich próbki kosmetyków.


A dzisiaj odwiedził mnie listonosz - jak ja go lubię ^^ Pierwsza paczka zawierała poniższe kosmetyki (Balea <3) i przemiłą karteczkę. Dziękuję serdecznie http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/ i zabieram się za wąchanie boskiego szamponu :D


Ostatnie podziękowania kieruję do http://cyrysia.blogspot.com/ ! Książka zapowiada się tak super, że aż nie mogę się doczekać, kiedy się z nią zapoznam. Na pewno jednak nie będzie długo czekać na swoją kolej :)

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco i obiecuję, że na dniach wygospodaruję więcej czasu i odwiedzę Wasze blogi :)) XOXO Alicja

42 komentarze:

  1. Moja ulubiona herbatka Lipton :D Wszystkiego najwspanialszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile słodkości, ale to chyba Album poruszył najbardziej, piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Ala ;* Wspaniałe prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę taka podkładkę pod kubek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego - spełnienia wszystkich marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!!! Sto lat i spełnienia wszystkich najskrytszych pragnień.
    Cieszę się, że przesyłka doszła i przepraszam za długi czas oczekiwania na nią, ale nie dałam rady wcześniej. Jestem tak zalatana, że niedługo własnej głowy zapomnę ;)
    Pozdrawiam serdecznie. Świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat :)
    prezenty super, naszła mnie ochota na tort :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego :)
    lubię te mieszanki smakowe z Liptona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne torcicho i piękny wiek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i wielu wspaniałych książek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, spełnienia marzeń! Świetne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego :) Świetny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego, co najpiękniejsze:)
    Piękny tort:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego :)
    szampon faktycznie bosko pachnie,bo mam i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny tort, wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  16. ile słodkości:))
    podstawka pod kubek genialna :D :)
    na mojej było "Justyna fajna dziewczyna" tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty i jaki słodkiiiii tort mniam , :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakowicie wygląda ten tort :) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super torcik :D Wszystkiego dobrego! Dużo szczęścia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! :)
    Cudowne prezenty - zazdroszczę książek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam ;) jak mi narobiłaś ochoty na słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spóźnione 100 lat, niech Ci się spełnią wszystkie marzenia z wishlisty :P Ja kończyłam pierwsze ćwierćwiecze 3 grudnia ;)

    Super prezenty :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego! Piękny tort ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego kochana :) Ile słodkości <3

    OdpowiedzUsuń
  25. 100 lat, widzę że Twoje urodziny także przebiegły na bogato ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne gifty. fajnie tak zostać obdarowanym słodyczami i nie tylko :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !

    OdpowiedzUsuń
  28. O jejjuuu czekoladę ostatnimi czasy pochłaniam w ogromnych ilościach! Mniam :) ten album od przyjaciółki super sprawa!! Najlepsze życzenia przesyłam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę późno na życzenia, ale i tak wszystkiego dobrego ;) Gratuluję wygranej u Testerki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ajjj tort na pewno był mega smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to się stało, że dopiero zobaczyłam ten post? :) Oby Ci się dobrze używało szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekny tort i super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny blog ;))
    Obserwuję i również zachęcam do obserwowania mojego bloga ;)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń