sobota, 7 grudnia 2013

Zdobycze 10

Hej, hej, jak Wam minęły Mikołajki? Ja się z przyjemnością pochwalę moimi ostatnimi zdobyczami ;)

1. Jakiś czas temu otrzymałam 2 paczki cukierków Verbena - mocne w smaku, palą w gardło, ale bardzo dobre.


2. Wygrana u http://aneniakosmetyki.blogspot.com/ w akcji ,,Przygarnij kosmetyk". Dziękuję ;)


3. Wczoraj odwiedził mnie listonosz i przekazał przesyłkę wygraną u http://kobiece-przyjemnosci.blogspot.com/  .Same wspaniałości, dziękuję <3


4. Kolejne prezenty, które przyniósł Mikołaj ^^


5. Mikołaj nie odpuścił i podarował jeszcze jedną paczkę. On dobrze wie, że jestem na diecie ^^


Wszystkim obdarowującym bardzo dziękuję, prezenty są genialne :)

60 komentarzy:

  1. Ale paczuchy :) Verbenę pożarłam od razu i rzeczywiście paliły w gardło, ale były dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudownych prezentów. Tylko pozazdrościć :)

    http://vanilliapl.blogspot.com/
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier przepiękny : ) a cukierki uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podarunki. Też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty, a szczególnie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. superowe prezenty. Ja nic nie dostałam od Mikołaja - jak zawsze :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości, zegarek <3 i tyle pyszności, zachciało mi się właśnie pierniczka w czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile prezentów - jak tu nie lubić grudnia? :) Najbardziej zazdroszczę voucherów do CC, świetna sprawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi zasmakowały te cukiereczki z werbeną, są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. bransoletka z sową jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne prezenciki! :) Gratuluje zdobyczy i wygranej :)

    Zapraszam do mnie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Milutkie prezenty :)) Czym się podzielisz? :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych :) I fajne prezenty^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam cukierki Verbeny. Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale szczęściara z Ciebie!
    ja nie mam szczęścia do konkursów :( ^^

    z całego serca polecam - jest niesamowity film!

    OdpowiedzUsuń
  16. same fajne przesyłki :)
    jestem bardzo ciekawa tej książki Martyny!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :) świetne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bransoletka z sówką skradła moje serduszko, urocza jest:)
    też dostałam te verbenki, ale dla mnie są niejadalne:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bogaty Mikołaj! Musiałaś być grzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prezenty ;) Precle z masłem są pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. GRATULUJĘ - piękne prezenty - musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Książki Wojciechowskiej jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  23. te cukierki chyba nie w moim smaku :D fajna paczka od Mikolaja, same pysznosci :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdobycze :) Ostatnie zdjęcie robi największe wrażenie :)) Aż chce się zjeść :)
    I gratulacje książki Martyny Wojciechowskiej. Lubię jej książki czytać, szybko i ciekawie się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że szczęście Cię nie opuszcza:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletka i zegarek <3 Tyle zdobyczy...! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale pyszności u Ciebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mikołaj się postarał :) przyjemności z używania i smakowania prezentów :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem jak Tobie, ale mi najbardziej by przypadły do gustu prezenty z ostatniego zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. no no tak to można spędzać mikołajki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny zegarek, widzę, że w ostatnim czasie Mikołaj Cię rozpieszczał ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. same pyszności-dosłownie i w przenośni :D

    OdpowiedzUsuń
  33. prześliczny naszyjnik i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo mój też wie, że chcę żyć zdrowo i nie jeść słodyczy :D. Śliczny ten zegarek! Ale bym taki chciała!!

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluje wygranych, ja dzisiaj otrzymałam cukierki od Verbeny:) zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wygranych! Voucher do kina to świetny pomysł :]

    OdpowiedzUsuń
  37. I coś dla ciała i dla ducha :) super paczuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszę się, że nawiedził Cię listowy z Verbeną. Ludzie po woli tracą nadzieję, że wszystkie zaległe wygrane trafią do laureatów.
    Bardzo podoba mi się ta biała bransoletka z sówką.
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  39. Choć większość rzeczy mi się podoba paczka numer dwa mnie urzekła. Sówka jest piękna, bardzo mi się podoba a i zegarki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierniki.. aaa :D Wyjatkowo szczodry ten "Twoj" Mikołaj a raczej.. Mikołaje :D ja nic nie dostałam :( za to dzis sobie kupiłam tiramisu, pringelsy i Jacka Danielsa hahahaha i bede ucztowac :D
    Bransoletka mi sie bardzo podoba, i choc nie lubie motywów z sowami to ta mnie urzekla :)

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluje wyswietlen i obserwatorow ;))
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. same wspaniałości Kochana.....gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale ci się ostatnio poszczęściło ;))

    OdpowiedzUsuń