wtorek, 19 listopada 2013

Koncertowo - Coma

Hej!
W końcu mam w domu wyleczonego laptopa :) Mam nadzieję, że w najbliższym czasie nie zamierza się już psuć.

10 listopada byłam na Konfrontacjach Rockowych we Wrocławiu. Grał mój ulubiony zespół Coma, więc na koncercie nie mogło mnie zabraknąć. Klimat był tak fantastyczny, aż do tej pory jestem w świetnym nastroju. Roguc jak zawsze dał z siebie wszystko. Publika szalała, z żalem wysłuchałam ostatnich bisów. Zdjęcia robiłam kalkulatorem, ale i tak muszę się nimi z Wami podzielić :D











A już w następnym poście wrażenia z koncertu Kasi Nosowskiej :)) Miłego wieczoru!

30 komentarzy:

  1. matko jak ja dawno nie byłam na żadnym koncercie... fajnie jest tak czasami się rozerwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo zazdroszczę :) Ja daaawno nie byłam na żadnym koncercie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś, dawno temu w pociągu, miałam okazję poznać wokalistę :) Wspominam to bardzo miło. Przesympatyczny i szczery człowiek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę podług zdjęć, że koncert był fantastyczny. Zazdroszczę. Też chciałbym kiedyś posłuchać ich na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki koncert na żywo to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie grają na żywo ;) kilka lat temu mieliśmy okazję wejść do nich na backstage i razem wypić. Wszystko fajnie, ale zwinęli nam telefon :D Całe szczęście tydzień później oddali, robiąc z tego żart ;) tak czy tak - picie z nimi to niezły ubaw :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś bardzo lubiłam Comę, ostatnio rzadko słucham...

    OdpowiedzUsuń
  8. mojego kompa nie udało się uratować, jest już nowy. fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam i Comę i Kasię Nosowską, czekam na Twoje odczucia po koncercie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czasem ich posłuchać :)
    Fotki, mimo, że robione "kalkulatorem" i tak wyglądają dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spadam, powoli spadaaaam! :D
    Dawno ich już nie słuchałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Piotra! <3 Aż zachciało mi się powspominać mój ostatni koncert Dr Misio. Może uda mi się coś o nim napisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę od mikołaja,to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak ja dawno nie byłam na żadnym koncercie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dawno nie byłam na żadnym koncercie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że miło spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Comę, nie uwielbiam ich może bardzo, ale jednak lubię i na koncert z chęcią bym poszła. Kiedyś byli u mnie, ale niestety nie mogłam pójść, także jeżeli nadarzyłaby się jeszcze raz okazja, to na pewno bym skorzystała;)

    OdpowiedzUsuń