czwartek, 24 października 2013

Zdobycze 9

Siemanko, dzisiaj przedstawię Wam moje ostatnie zdobycze :))

1. Wielka paczka od http://kreconowlosa.blogspot.com/ . Poniższe kosmetyki plus balsam brązujący :) Bardzo dziękuję, szalenie mi się wszystko podoba! Najbardziej jestem ciekawa balsamu Babuszki Agafii, od dawna chciałam go mieć..


2. Przesyłka od http://30plusbeautyblog.blogspot.com/ . Serdecznie dziękuję, o takich kolczykach od dawna marzyłam :)) Ale najmilsza była karteczka.. Od razu dzień jest piękniejszy dzięki takim miłym gestom!


3.Próbki kremów od http://inszaworld.blogspot.com/ . Jestem w trakcie testowania i muszę przyznać, że kosmetyki są dla mnie super :)


4. Bransoletkę dostałam od cioci z Portugalii :)


5. Kumpela przywiozła mi 3 magnesy z Grecji i naszyjnik oko proroka z Turcji (mam już cały zestaw, bo poprzednimi laty dostałam również kolczyki i bransoletkę z okiem proroka:D)


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe komentarze :))

41 komentarzy:

  1. Świetne przesyłki, będzie co testować :)
    Ja uwielbiam magnesy z różnych państw, oklejam nimi lodówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję przesyłek ;)
    pełno dobroci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same przyjemności Cię czekają-śliczna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie same przyjemności - a kolczyki są po prostu EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała prezenty. A kolczyki boskie. Też chce takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawe testowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo i znowu świetne zdobycze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się łańcuszek z okiem proroka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdobycze, ale najbardziej spodobały mi się kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki i biżuteria :))

    OdpowiedzUsuń
  11. na prawdę świetne rzeczy, pozazdrościć takich paczuszek i prezentów:)

    kochana, jak przeczytałam ten Twój opis dnia to normalnie też widzę siebie czasami, też mam takie niemiłe przygody :P!

    OdpowiedzUsuń
  12. no gratulacje jakie wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no masz tego sporo....miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo super zdobycze :) Ja też bym się ucieszyła z takiej paczki,a co do balsamu do włosów,to myślę,że raczej będziesz zadowolona,ja go obecnie stosuje i powiem Ci,że to świetny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te kolczyki z listkami wyglądają świetnie :) przyjemnego testowania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten szampon zwiększajacy objętość z Alterry bardzo często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję ;) Świetne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne prezenty!:) Niech Ci dobrze służą :). To prawda, mały gest a tak wiele znaczy, dlatego do przesyłek rozdaniowych zawsze dodaję liściki :). Buźka :*.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawe produkty:) kolczyki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudności :) W pierwszej chwili myślałam, że Oko Proroka to naszyjnik, a to bransoletka :) Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe nowości, żadnego z pokazanych kosmetyków nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ostatnio zakupiłam szampon z Alterry zobaczymy jak się sprawdz :) Serdecznie zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne paczuchy :)
    kolczyki piękne <3 sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne kolczyki :) lubie takie, duże wyraziste elementy stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :) Też jestem ciekawa działań tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń