piątek, 11 października 2013

Zdobycze 8

Już dawno nie było postów pochwalnych :) Oto, co otrzymałam niedawno!

1. Paczka niespodzianka od http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/ - bransoletka + pięknie pachnący błyszczyk. Ale co mnie najbardziej ucieszyło? Karteczka w przesyłce, bardzo miłe :)) Zdecydowanie uwielbiam takie dodatki i zatrzymuję na pamiątkę! Poza tym ciekawie wbity adres bloga na górze koperty! Takie prezenty to ja lubię ^^ Serdecznie dziękuję :)


2. Przesyłka od Fitomed, którą wygrałam u http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/ . Maseczka - peeling - ciekawe jak się sprawdzi. Dziękuję bardzo!


3. Książki od http://niedopisanie.blogspot.com/ . Dzięki wielkie, w przyszłym tygodniu zapoznam się z nimi bliżej... Zacznę od ,,W kajdankach namiętności" :P


4. Kremy do rąk od http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/ . Myślę, że pojawią się już w październikowym denku.


5. Próbka Pumy


6. Próbka pudru


7. A na deser dostałam jadalne kasztany :D Dawno już ich nie miałam, więc miło było przypomnieć sobie ich smak :) Bardzo je lubię!


Ja właśnie wychodzę do babci, a Wam życzę miłego weekendu !

46 komentarzy:

  1. nigdy nie jadłam kasztanów, ciekawa jestem ich smaku. fajne przesyłki. lubię k+k

    OdpowiedzUsuń
  2. Super produkty. Szczególnie jednak podoba mi się bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje :) świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdobycze :) Nie próbowałam jeszcze jadalnych kasztanów, ale jestem ciekawa jak smakują.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo gratuluję zdobyczy, też mam ta próbkę z pumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)) Miłego czytania :))
    Fajne te kremiki dostałaś :)) A próbkę z Pumy miałam i pachnie w sumie identycznie jak Cuba Heartbreaker :pp

    OdpowiedzUsuń
  7. kasztany? nigdy nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdobycze!!! ciekawa jestem tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne paczuchy! :)
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadalnych kasztanów jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobycze. Chętnie spróbowałbym kasztanów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Meeega zdobycze! :) Niech Ci dobrze służą :). Jak smakują jadalne kasztany?:> Miłego weekendu :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :). W taki razie, powiedz mi, gdzie je można kupić?:D

      Usuń
  13. Jadalne kasztany, fenomenalny smak <3, świetne paczuchy z miłą dla oka i ciała zawartością :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne przesyłki :) z fitomed muszę sobie w końcu coś kupić , a kasztanów jeszcze takich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się,że przesyłka doszła cała i zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zdobycze :)
    Próbke Pumy i pudru mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm, jadalne kasztany - muszę kiedyś ich skosztować.
    Dostałaś nie złe przesyłki - gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie jadłam kasztanów:) Mam w domu taką samą próbkę pudru i perfum:)
    Podoba mi się u Ciebie:) Zostaje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale wspaniałości Ci się dostało :))) Zazdroszczę naprawdę ;P Życzę przyjemnego testowania i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie jadłam kasztanów jadalnych, o dziwo! :)

    I jestem ciekawa tej maseczki - peelingu marki Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę jadalnych kasztanów. Nigdy ich nie próbowałam, ale mam na nie wielką ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zacznę od marudzenia. Kochana, zdecydowanie za mało Cię na blogu :( Wchodzę codziennie z nadzieją na nowy wpis, a kiedy nic się nie pojawia cierpię katusze :(
    Podobnie, jak moja poprzedniczka chciałabym poczęstować się tymi kasztanami. Jak one w ogóle smakują?
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  23. To sie listonosz nachodził :P

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdobycze! kasztanów niestety jeszcze nigdy nie miałam okazji posmakować! :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłych testów. Czekam na opinie o maseczce Fitomed ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam jadalne kasztany! :) świetne przesyłki, trochę Ci zazdroszczę :D


    zapraszam do wzięcia udziału w projekcie, który organizuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. przecudne zdobycze ! :-)

    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne nowości, maseczkę-peeling K+K z Fitomed także mam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje, te kremy też mam tylko aloes i rumianek,ale niestety zapach nie jest za fajny....

    OdpowiedzUsuń
  30. kasztanów nigdy nie próbowałam:)) czekam na recenzje maseczki-peelingu:))

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie jadłam jadalnych kasztanów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytałam "W kajdankach namiętności". Szczerze? Taka sobie. Przeczytać można, ale rewelacji nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdobycze gratuluję, a kasztanów nie jadłam nigdy, ciekawe jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń