środa, 28 sierpnia 2013

Zdobycze 7

Miesiąc sierpień uważam za bardzo udany. Nie miałam wiele czasu, aby przebywać na blogu, ale obiecuję, że w najbliższych dniach to się zmieni. Zatem ogłaszam mój wielki powrót:)) Tym razem pochwalę się ostatnimi zdobyczami! 

1. Moje pierwsze Balea ! Prezencik od koleżanki, która była w Niemczech, dziękuję Kasia <3 Recenzja pojawi się w sierpniowym denku :))

2. Maseczka - dostałam w Rossmanie
3. Próbki z rossmanowskiego ,,Skarbu"

4. Próbki Vichy z aptek

5. Duży kremik od Klubu ,,Żyj Długo"

6. Wygrana na blogu u http://chocolate-gossipgirl.blogspot.com/ Ogromna paczka, byłam w szoku, kiedy zobaczyłam zawartość:)) Kosmetyki i biżuteria (+ torby i rajtuzy) - wielkie wooow :)) Dziękuję serdecznie jeszcze raz!

7. Wygrana kosmetyków na blogu u http://sarinacosmetics.blogspot.com/ I Moje drugie Balea <3 Dziękuję!! :))

8. A teraz wygrane książkowe :) Nagroda od http://recenzje-kiti.blogspot.com/ Koleżanki, które miały okazję już czytać tę pozycję, bardzo ją chwalą. Jak czas pozwoli, prędko zabieram się do czytania :)  Dziękuję za niespodziankę Martynie :))

9. Nagroda od autorki ze wspaniałą dedykacją, którą wygrałam na blogu http://niezapominajki13.blogspot.com/ :)) Dziękuję bardzo, a i recenzja pojawi się w przyszłym miesiącu!:)
10. Nagroda również od autorki - oczywiście z dedykacją. A wygrałam ją na blogu u http://asymaka.blogspot.com/ Dziękuję bardzo, że mogłam wziąć udział w konkursie :))
11. Ostatnia przesyłka, którą wygrałam na blogu u Cyrysi http://cyrysia.blogspot.com/ . Bardzo, bardzo dziękuję, tym bardziej, że jestem zaskoczona całą stroną dedykacji od autorki! Takie książki cieszą podwójnie!!

Zabieram się zatem do testowania kosmetyków i czytania fantastycznych książek. Recenzje będą pojawiać się w wolnym czasie, a tymczasem za parę dni powracam do brania udziału w konkursach, bo ostatnio za bardzo się obijałam :) Pozdrowionka!

34 komentarze:

  1. Fantastyczne zdobycze/nagrody. Cieszę się, że książka, którą wygrałaś u mnie w konkursie dotarła wraz z przepiękną dedykacją od autorki;-)Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdobyczy zarówno książkowych jak i kosmetycznych :)
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będziesz czytać :D I zazdroszczę balei ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ty to masz szczęście koleżanko :D Same wygrane ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęście sprzyja :) ile książek - ciekawa jestem recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa działania tego szamponu i zobaczymy czy ta maseczka też Ci posłuży tak jak mnie :) No i książki,supcio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze nieźle! W życiu nic nie wygrałam a tu tyle nagród z różńych konkursów :O Też właśnie otrzymałam moją pierwszą Baleę zobaczymy jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne wygrane moja Droga, cieszę się, że jesteś już z nami. Mi też udało się poznać komsetyki Balea tylko z wygranej w rozdaniu i narazie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściara, gratuluję tylu wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile wspaniałości :)
    Balea zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się rozszalałaś z tymi wygranymi! :D Gratuluję :*. Maseczki z Dermaglinu baaardzo sobie cenię :). Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ty masz szczęscie :P tyle wygranych ho ho .... :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sie uzbierało tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle wspaniałości, gratulacje :)
    Czekam na recenzję książki "Niezapominajki" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej zazdroszczę książek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książkę 'Światła września' lubię, na pewno Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten szampon z Balea jest cudowny! <3 obecnie go testuję i jak narazie jestem zdecydowanie na TAK! :)
    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzenia mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo... trochę ostatnio wygrałaś. :D
    jak przeczytasz książki daj znać czy są ciekawe. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęściara z Ciebie - GRATULUJĘ wszystkich wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale dużo ;) gratuluję wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  21. ALe zdobycze! Gratuluję wygranych! Ale masz farta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję i cieszę się, że i ja przyczyniłam się do Twoich wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko, tyle książek !!! Kocham książki i bardzo zazdroszczę wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne paczuszki..ksiazki mnie najbardziej zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, ale dużo zdobyczy:) Gratuluję tylu wygranych i życzę przyjemnych lektur:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Same skarby widzę <3
    PS przyjemnego czytania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oo matko! Jak zazdroszcze ci tej książki! Poluję na nią! Czytalam poprzednie pozycje tego hiszpanskiego pisarza- sa cudne, urocze, tajemnicze i wciągające!

    Ps. Zapraszam Cie tez na pierwsze rozdanie na moim blogu:-)

    OdpowiedzUsuń