sobota, 3 sierpnia 2013

Denko 2 - lipiec

Oj motywują mnie denka! Wszystko kończę systematycznie i wiem, który kosmetyk kupię następnym razem a który już nie :)


1. Farba Garnier Color Naturals - bardzo jasny blond nr 10. Kupiłam za 9 zł podczas majowych promocji w Rossmanie. Z rezultatów jestem zadowolona. Kolor mam taki, jaki chciałam ( wyszedł ten trzeci na zdjęciu ,,Efekt koloryzacji"). Zazwyczaj używam farb z tej firmy i nie mam żadnych niemiłych niespodzianek :) 


Czy kupię ponownie? Może (ale najczęściej próbuję coraz to nowych kolorów).


2. Zmywacz do paznokci Isana.
Większości dobrze znany produkt z Rossmana.
Mój ulubieniec :)
Dobrze zmywa i jest wydajny za niską cenę - Ok. 5 zł :)

Czy kupię ponownie? Tak 
3. Peeling L'oreal. Perfect Clean + cleanPod. Kupiłam go w tamtym roku w Niemczech i kompletnie o nim zapomniałam. Nie ma naklejki ze składnikami, a ceny niestety nie pamiętam. Był on drobnoziarnisty i pięknie pachniał brzoskwiniami^^ Świetny dodatek do niego to ,,gąbeczka". Jednakże słabo zdzierał..
Czy kupię ponownie? Nie

4. Pasta do zebów Blend-a-med 7 complete.  Ok 10. zł. Dobrze się pieniła. Ale z tym wybieleniem, to nie bardzo.. Przynajmniej ja żadnych efektów nie zauważyłam :) Ma smak mięty. 


Czy kupię ponownie? Może

5. Tonik Synergen - owocowy flirt. 
Cena: 6,50.
Lubię tę firmę,
dlatego skusiłam się na ten kosmetyk.
Dobrze zmywał,
ale ma za dużo alkoholu i
przy zmywaniu oczu - szczypał.
Rzadko maluję oczy,
szczególnie latem, więc dla mnie był ok:)
Miałam go ok. 2 miesiące,
więc dosyć wydajny za taką cenę. 

Czy kupię go ponownie? Nie




















6. Mustela 2w1 - szampon i żel do ciała.
Dostałam miniaturkę produktu od Musteli.
Stosowałam jako szampon.
Miałam na 4 użycia.
Nie pienił się, ale włosy po nim ładnie lśniły.
Myślę, że dla dzieci nada się w sam raz.

Czy kupię ponownie? Nie









7. Chusteczki nawilżające Babydream. W jednym opakowaniu 15 sztuk. Moje ulubione! Kupuję je w Rossmanie - cena. ok. 3 zł. Są doskonale nawilżone - nie za dużo nie za mało. W sam raz do wytarcia rąk bądź twarzy. W hardcorowych warunkach, stosuję je jako ściereczkę do butów :)
Czy kupię ponownie? Tak

8. Szczoteczki do zębów Prokudent. Produkt rossmanowski. Cena ok. 4 zł za dwie. Lubię je:)
Czy kupię ponownie? Tak


9. Próbka mleczka do ciała Garnier.
Ciężko cokolwiek napisać,
bo starczył na jedną nogę :D
Aczkolwiek skórę dobrze nawilża. 

Czy kupię ponownie? Może















10. Próbka mleczka do ciała Nivea. 
Również ciężko cokolwiek powiedzieć,
bo wystarczył na drugą nogę :D
Ale w efekcie skóra była mięciutka. 

Czy kupię ponownie? Może















 

11. Serum intensywnie - wyszczuplające 3D Eveline.
Zbyt mała próbka, żeby określić efekty.
Ale po posmarowaniu, czułam chłód na skórze, która z kolei została nawilżona bardzo dobrze.
Na lato w sam raz. 


Czy kupię ponownie? Może




12. Scrub Bielenda. Dostałam, więc nie znam ceny.. Trochę miałam inne oczekiwania. Konsystencja bardzo wodnista i starczyła na jedno użycie. 


Czy kupię ponownie? Nie






 



13. Płyn do kąpieli Apart (z olejkami aromatycznymi - zapach lawendowy, paczulowy, cytrynowy). Antystresowa. 
Ok. 2 zł. Piana co prawda była,
ale nie czułam ładnego zapachu tylko chemię :/
A po kąpieli byłam jeszcze bardziej zestresowana, bo chciałam jak najszybciej wyjść z wanny :p


Czy kupię ponownie? Nie








 

14. Płyn do kąpieli Apart (z olejkami aromatycznymi - zapach  mandarynkowy, imbirowy, ylang yland). Relaksująca. 
Cena ok. 2 zł. Co prawda zapachu ylang ylang nie znam, ale mandarynki na pewno nie wyczułam. Piana fajna jak u poprzednika, ale chemiczny zapach wcale nie sprzyjał mojej relaksacji..

 Czy kupię ponownie? Nie












15. Nić dentystyczna Oral - B. Cena ok. 9 zł. Moja ulubiona. Miałam ponad rok. Najlepsza ze wszystkich jakie używałam do tej pory. 
Czy kupię ponownie? Tak

Miałyście coś z mojego denka? Miłego weekendu :)

24 komentarze:

  1. gratuluję denka, kiedyś myślałam o zakupie Peeling L'oreal. ale wolę mocniejsze zdzieraki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za ten post, przydatny :)

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    PS obserwujemy? Daj znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne denko :)
    Ja na swoje jestem na maksa wkurzona. Miałam tyle pustych zbiorów, ale, że miałam remont w łazience, postanowiłam zrobić zdjęcia, by pod koniec miesiąca dodać. Produkty wyrzuciłam, żeby się nie przewalały, a zdjęcia wsiąknęły ;/ Zostało mi tylko kilka produktów, które wykończyłam niedawno

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję denka, ja jakoś nie potrafię ich robić bo strasznie drażnią mnie zużyte odłożone opakowania po kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje denka nawet tego trochę jest :)
    Ale nic nie miałam tylko to mleczko do ciała nivea tez próbka - dziś zamierzam użyć, może starczy mi na 2 nogi ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super denko. Widzę, że trochę się tego uzbierało:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę na farbę do włosów i aż mnie korci, ale nieeee... Wytrzymam z odrostami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta Mustela mnie zaciekawiła - szukam czegoś dobrego dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, kochana! :) W takim razie czekam na Twoje wrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wpis, będę wiedziała na co zwracać uwagę podczas zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szukam pasty wybielającej, ale chyba tylko paski mi zostały, bo powoli przestaję wierzyć w działanie pas wybielających. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy denkują tylko nie ja ... :( 100 obserwator się kłania, lubię takie okrąbłe liczby :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najgorsze jest to, że jak się zacznie farbować to ciężko jest tego nie robić. Szczególnie jak ktoś niecierrrrpi widoku odrostów xD

    spore denko u mnie było tylko 10 produktów ;)

    PS. Zapraszam na pachnące rozdanie u mnie na blogu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym się bała dotknąć produktem z alkoholem oczu!

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem pokaźne denko:) nigdy w sumie nie miałam tych produktów, ale wygladają na ciekawe:)
    chyba się zmobilizuję i zrobię swoje :p
    buziaki i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wpis, lepiej wiedzieć, co nie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasta jest ok, tylko u mnie tez nie ma efektu wybielania. Denko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja za wolno zużywam kosmetyki, by się wpasować w taki projekt... ;)
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. spore denko, ta farba mnie ciekawi szczerze powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie duże denko ;) Niestety z tych produktów nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy post :)balsam pod prysznic z Nivea mam i bardzo przypadł mi do gustu. Tak jak Ty lubię mieć zawsze przy sobie chusteczki nawilżające, sprawdzają się w każdej sytuacji. Tych z Rossmana nie miałam.. ale muszę kupić i wypróbować jeśli polecasz. Farba z Garniera niestety u mnie się wypłukała bardzo szybko :( od kilku lat jestem wierna fanką wellaton. Zmywacz Isany również polecam :)

    OdpowiedzUsuń