poniedziałek, 8 lipca 2013

Zdobycze 6

Mój ulubiony post pochwalny :D Czyli co wygrałam :))

1.  Nagroda od http://recenzje-kiti.blogspot.com/ :
- notesik Coolman i ja
- zakładki
- książka (wydanie recenzenckie ): ,,Rico, Oskar i złodziejski kamień"
- książka ,,Dobranocka dla Maryni i Martynki" - sponsorowana przez Wydawnictwo WAM
- książka ,,Conan", której nie ma na zdjęciu, bo już pożyczyłam :))
Dziękuję serdecznie Martynie!!:) A ja zabieram się za czytanie :)


2. Wygrana u http://kascysko.blogspot.com/ .
- lakier
- pianka
- puder stylizujący
Dziękuję bardzo Kasi za super przesyłkę <3 Jestem  ciekawa czy będę sexi z got2b - jak twierdzi producent :D


3. Produkty, które zgarnęłam dzięki akcji ,,Przygarnij kosmetyk 2" u http://antonina-guzik.blogspot.com/ Są dla cery dojrzałej, więc dałam mamie, która się bardzo ucieszyła! Dzięki jeszcze raz :))


4. Wygrane proszki do prania :)


5.  Po raz drugi przyszły mi produkty z Musteli. Fajnie, bo w zasadzie miały przyjść parę miesięcy temu, więc straciłam nadzieję. Ale jednak są:))


Miłego dnia! :)

34 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje stosiki, w których pokazujesz co wygrałaś, bo wygrywasz tak mnóstwo rzeczy! Jak Ty to robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :). Ja niestety nie załapałam się w akcji przygarnij kosmetyk ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty z Musteli bardzo sobie chwalę. Są niezawodne. Chciałabym natomiast wypróbować proszek Jelp.
    Gratuluje twoich super nabytków.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne rzeczy zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) uwielbiam takie przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Też lubię takie niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał :P świetne przesyłki jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz szczęście koleżanko do tych rozdań :D Świetne paczuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajnie, że doszła już paczuszka z akcji "przygarnij kosmetyk" :) u mnie pewnie jutro będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! I już odpowiadam na Twoje pytanie. Tak, te maseczki i peelingi z granatem są dostępne w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranych, rety dziewczyny jak wy to robicie ;))) ??? Zazdroszczę :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranych , dużo tego ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. też zamówiła te próbki z Musteli dla mej córci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładne rzeczy przygarnęłaś, bardzo cieszyłabym się z książek. No i nawet Twojej mamie skapnął prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. na bogato :) gratuluję wygranych
    zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale z Ciebie szczęściara!! Jak Ty to robisz? :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Ale masz szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. taak.. trzeba umieć go nakładac, ja też na początku miałam problemy . cieszę sie, że sudocrem pomga - mialam go kiedys, ale strasznie wkurzała mnie jego konsystencja ;/

    Gratuluję wygranych, ja niestety zawsze mam pecha w różnego rodzaju konkusrach ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdobycze!!
    nominowałam Cię do Versatile Blogger Award ;)
    http://kochane-drobiazgi.blogspot.ie/2013/07/versatile-blogger-avard.html#more

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję aż tylu wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ci zazdroszczę, książeczek i cudnych kosmetyków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jelp jest świetny!
    gratulacje:))
    zapraszam w takim razie do siebie na konkurs z moim sklepem :)) można zgarnąc koszulkę :)))
    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, zwłaszcza książkowych nagród. Niech się dobrze czytają.
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa jestem tych proszków, ostatnio coś nadwrażliwą mam skórę

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj Ty szczęściaro :) Ciekawa jestem tego pudru stylizującego :)

    OdpowiedzUsuń