piątek, 28 czerwca 2013

Zdobycze 5

Coś z serii moich ulubionych postów :D Oto, co mi przyszło w ostatnim czasie :)

1. Wygrana u na blogu u http://coraz-mniej.blogspot.com/ . Dziękuję serdecznie! Już zabieram się za testowanie. Super prezenty :D Najbardziej podoba mi się dezodorant by Fergie :) Do tego przemiła karteczka, od razu weselej na duchu :)) Boska zawartość paczki prezentuje się następująco:


2. Wygrana na blogu u http://cyrysia.blogspot.com/ . Dziękuję bardzo, tak się cieszę z książki. Weekend zapowiada się obiecująco :D


3. Miseczka wygrana na fejsie, którą większość zgarnęło :) Myślałam, że jest trochę większa, ale i tak jest bardzo fajna :))



4. Gadżety z PE


5. Wygrałam na portalu udziewczyn.pl :D kubek, torba ekologiczna, 3 długopisy i notatnik z gwiazdami w środku :D


6. Wygrałam krem na ofemin do testowania :D Śmieszą mnie zawsze wielkie torebki i pudełka w stosunku do kremiku :) Nie mniej jednak, jestem ciekawa jego działania :)


Miłego weekendu :)

53 komentarze:

  1. Gratki takie przesyłki to cieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh ja na początku myślałam że takie szpileczki cudne wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał :) świetne zdobycze :) książka bardzo mnie zaciekawiła :) świetna okładka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że ,,Szpilki...'' już dotarły. Życzę przyjemnej lektury. Inne zdobycze także super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również jestem bardzo ciekawa tego kremiku. ;) dużo rzeczy nawygrywałaś, gratuluje serdecznie! ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale powygrywałaś! Super! :) Ta torba materiałowa jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę - ile masz nowości - GRATULUJĘ i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łhohoho nazbierało Ci się tych wygranych:) A karteczki są super, to takie miłe ze strony innych blogerek jak coś do Ciebie napiszą jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Pozazdrościć takiej ilości wygranych. Szczęście Ci sprzyja. Ja gram i ...nic :(

    OdpowiedzUsuń
  10. No super przesyłeczki. Myślałam, że to buty a to książka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale świetności zgarnęłaś :)))) Okładka książki świetna, gapiłam się i myślę jaka to książka jak to prześliczne buciki :))) Gratuluję i życzę owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaale fajnie. ty to masz szczęście :)). gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Dałaś czadu : ) Gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tylu wygranych! *.* Szczęściara :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero zauważyłam mega świetną ekotorbę! Jest rewelacyjna! xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego :) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) Książka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super! gratuluje wygranych! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bell to przyzwoita firma :) Oprócz tego nieszczęsnego lip tinta :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale się obłowiłaś :D Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. oo ile nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za komentarz u mnie:) siemię jest bardzo zdrowe-dobrze,że je pijesz regularnie:) gratuluję wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :)
    Miłych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dużo tych zdobyczy, gratuluję wszystkich wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne przesyłki i ich zawartości :)
    gratuluję wygranych! miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Ciekawi mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje! sporo tych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile paczek :d . Miłego testowania ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  29. wow ile paczek i same wygrane :) gratuluję Ci :)

    i dziekuję za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW, ale mnie zdołowałaś tyloma wygranymi, mimo to, gratuluję:) w wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulację! Cieszę się, że szczęście Ci dopisuje i jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń książkowych, bo okładka wygląda bardzo obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, wspaniałe wygrane!!! Chciałabym Ci też podziękować za zaglądanie i komentowanie mojego bloga, jednocześnie przepraszam, że ja jestem rzadkim gościem na blogach, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję tylu wygranych :) ciekawi mnie książka, wygląda na przyjemną, lekką lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. dużo tych nagród ! :)
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i życzę miłego testowania, bo wygrane świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. na pierwszy rzut oka myślałam, że to buty, a potem doczytałam, że to książka. xD
    gratuluję wygranych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cieszę się, że nagroda się podoba i że w końcu dotarła! Daj znać jak się użytkuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. 5 nagroda su[er bo podoba mi się torba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. kochana Ty to chyba w czepku urodzona? ;)

    OdpowiedzUsuń