piątek, 14 czerwca 2013

Zdobycze 4

Pozwólcie, że się pochwalę ostatnimi przesyłkami :)

Po pierwsze wygrana na blogu u http://justlife-jurka.blogspot.com/ . Niesamowita niespodzianka <3 Dziękuję Weronika! Cudowna biżuteria, balsam i ramka na zdjęcia, która już stoi na półeczce. Inne sklepowe ramki wyglądają bardzo blado przy niej. Jest naprawdę wyjątkowa :)


Kolejna wygrana na blogu u http://kosmetyczny-galimatias.blogspot.com/ .To była zaskakująca paczka. Wczoraj miałam rano chwilę wolnego, więc chodziłam w mieszkaniu w piżamach, bo nie musiałam się spieszyć. Maseczka na twarzy. Godzina 9.00 domofon. Przesyłeczka dla pani Alicji. Proszę otworzyć szybciutko!! Mało się nie zabiłam, tak się spieszyłam :D Na szczęście to 4 piętro, więc zdążyłam się mniej więcej ogarnąć:) Byłam bardzo zdziwiona, bo paczka była malutka i tak szczelnie zapakowana w niewielkim pudełku, w którym były cuda! Każdy kosmetyk obwinięty był folią bąbelkową i zabezpieczony taśmą klejącą. Z drżącymi rękami odwijałam każdy pakunek po kolei, a nie było to łatwe. Jak tyle dobrodziejstw zmieściło się w takiej paczce i pudełku!? Niesamowita precyzja:) Otrzymane prezenty to 3 kosmetyki i kosmetyczka z Clinique, o której to firmie czytałam wiele dobrego. Woda toaletowa Yves Rocher - dzika jeżyna <3 i krem Bingo Spa - od firmy, z której kosmetyki mieli już prawie wszyscy, dlatego tym bardziej ucieszyłam się, że i ja mogę je w końcu wypróbować!:) Jak zużyję, napiszę jak się sprawdziły! Dziękuję bardzo Magda!


Następna wygrana na blogu u  http://mieedzykartkami.blogspot.com/  Książka, którą bardzo chętnie przeczytam i w przyszłym tyg postaram się zrecenzować:)) Dziękuję serdecznie Karolina! :)


Kosmetyki + kosmetyczka Mustela, którą większość już pewnie :) otrzymała. Próbki kremów - giganty ,,Chyba większych nie widziałam " :D Na zdjęciu są jakieś powiększone, w rzeczywistości tak duże nie są:)


Próbki Love me Green:) Ciekawa jestem ich działania. Póki co muszą poczekać, bo do wykorzystania mam na razie starsze kosmetyki :))


Wygrana na portalu srebrnaagrafka.pl - płyta Alici Keys. Hmm Alicię lubiłam od początków jej kariery. Jednak ciągle wolę jej początkowe hity - ,,Fallin", ,,Karma", ,,If I Ain't Got You"... Kiedy  myślę o niej, widzę wokalistkę z warkoczykami, na której przebojach się wychowałam. Ten charakterystyczny jej styl podobał mi się najbardziej. Nowa płyta jest dla mnie trochę nijaka. Na uwagę zasługuje największy z tej płyty i najbardziej znany moim znaniem utwór ,,Girl on fire".    



I ostatnia najdziwniejsza i najbardziej zaskakująca przesyłka. Otrzymałam ją w poniedziałek w wyniku śmiesznej sytuacji. Domofon - poczta. Czekałam na Pana Listonosza i czekałam. Po 10 minutach, pomyślałam.. ,,Eee pewnie nie do mnie. Wyrzucę śmieci." Chwyciłam worek i otworzyłam drzwi, a za nimi ujrzałam zziajanego listonosza. Zdębiałam, machnęłam siatką i prawie wysypałam na niego śmieci. Dostałam trochę głupawki i musiałam mieć dziwną minę, widząc biednego zipiącego listonosza, który trzymał pod pachą 3 przesyłki! Jedna z nich była bardzo ciężka i nie miałam pojęcia skąd ona, od kogo :o Rozerwałam grubą kopertę. Moim oczom ukazała się książka - album angielsko-hiszpańsko języczna - w tekturowym, staranie wypracowanym pudełku! Nie przypominałam sobie, żebym zamawiała jakąś pozycję z zagranicy. Obejrzałam ją i byłam coraz bardziej zdezorientowana. Nagle spojrzałam na kopertę i wszystko wydało się jasne. Nadawca - portal students.pl. Kiedyś brałam udział w jakiś konkursach, ale już nie pamiętałam w których, tym bardziej, że nie dostałam od firmy żadnego e-maila :) Wpisałam w google hasło. O--ho!! To ,,7 days in Havana". Fotoalbum, który ukazuje jak kręcili film o takim samym tytule. Ciekawa nagroda. Wygląda naprawdę interesująco, ale ma ponad 300 stron w formacie A4, więc muszę odłożyć ją w czasie do przeczytania. Póki co pokażę wam przypadkowe strony. A ja czym prędzej obejrzę tę produkcję, żeby wiedzieć, o czym jest książka:)


Ostatnio mam tak dobrą passę, że boję się, że kiedyś się ona skończy :)) Życzę wielu świetnych przesyłek i Wam, bo od razu dzień jest piękniejszy:) Miłego weekendu!

73 komentarze:

  1. ALE SUPER!!!!!!
    GRATULUJĘ,
    super zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie masz dobrą passę! Oby Cię nie opuściła.
    Pierwsza przesyłeczka podoba mi się najbardziej ze względu na biżuterię i ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo ! :D ale dużo
    zazdroszczę takich paczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu jakie fajne rzeczy. Ja też zamówiłam te próbki Musteli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale miałaś szczęście. Gratuluję wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko pogratulować Ci wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo bardzo fajne rzeczy :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma za co! wygrana to wygrana, czekam w takim razie na recenzję!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to zawsze coś wygrasz! :-) Zazdroszczę, szczególnie tego fantastycznego albumu!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne paczuszki! strasznie Ci zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to masz szczęście farciaro ;) No gratulacje!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych, ależ masz farta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęście Cię nie opuszcza!!!
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara z Ciebie!:) Gratuluję świetnych nagród :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściara z Ciebie! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Kosmetyki sa swietne, mialam je kiedys!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tylu przesyłek ! :) Też otrzymałam próbki od Love Me Green i Musteli :)
    Obserwuję :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jej, wody toaletowe Yves Rocher pięknie pachną - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne prezenty! Życzę ci, aby twoja dobra passa nigdy się nie skończyła.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz dobrą passę ;) ja nigdy na żadnym blogu nic nie wygrałam... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje wygranych Kochana :* msza szczeście :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyno... czy mi się wydaje czy Ty wszystko wygrywasz? :D Łał musiałaś się urodzić pod szczęśliwą gwiazdą:) Super gratuluję, trzymam kciuki żeby passa jednak się nie skończyła i trwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Ramka rzeczywiście jest bardzo ładna :)

      Usuń
  24. Zazdroszczę Ci takiego farta:). Ramka z pierwszego zdjęcia bije wszystkie inne zdobycze na głowę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę tylu nagród ;D
    Gratuluję ! :)
    pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieźle Ci się poszczęśćiło - tyle wygranych i takie fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  28. szczesciara! gratuluje serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dużo zdobyczy! gratuluję wygranych :)
    również czekam na próbki Love me Green. ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzą te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne przesyłki :) Masz szczęście do blogowych konkursów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedzinki! :)
      Dodaję do blogów, które czytam :)

      Usuń
  31. GRATULUJĘ serdecznie tych wszystkich interesujących przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile cudności ;) Serdecznie gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, jakie zmiany :) Bardzo mi się nowa szata graficzna podoba :)
    I oczywiście gratuluję wygranych :)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję tylu wspaniałych przesyłek :). I muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Twój banner ;).

    OdpowiedzUsuń
  35. thanks for share
    because i like it. really nice post

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję tych wszystkich świetności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +dodaję do obserwowanych, będę zaglądać! :)
      mebeautyandyou.blogspot.com

      Usuń
  37. Girl on fire-świetna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wrzuć coś nowego, ciasno się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze czeka Cię paczuszka ode mnie! :)) już w tym tygodniu powinna być! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś kupiłam dzieciom szampon z Musteli. To była taka pianka do mycia włosów, ale mieli ubaw :D

    OdpowiedzUsuń
  41. zazdroszczę paczuszki ! :) zaparszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdobycze, pozazdrościć.
    Ta pogoda mnie dobija ciepło-zimno, deszcz-słońce.

    OdpowiedzUsuń
  43. ojej zazdroszczę, zazdroszczę, zazdroszczę <3 szczególnie płyty Alicia Keys ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. o wow gratuluję tych wygranych:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW!! Gratuluję wygranych. :) tylko pozazdrościć. Ja niestety takiego szczęścia nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  46. gratulacje, ja też uwielbiam przesyłki, zwłaszcza z wygranych konkursów ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. a ja tu ponownie:) zapraszam na wywiad z Krzysztofem Bodzoniem, autorem Pionowych form- przed lekturą może być jak znalazł
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Ty to masz szczęście, wygrać tyle cudeniek ;) też tak chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Cieszę się, że wszystko dotarło w stanie nienaruszonym i że jesteś zadowolona :) jestem pod wrażeniem poprawy działania naszej poczty polskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ile prezentów! A przecież Gwiazdka już była. ;)
    Ostatnia nagroda po prostu świetna.

    Serdecznie gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Sporo tego. :) Ja mam też próbki z Love Me Green :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę, że szczęście Ci dopisuje:) Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń