piątek, 17 maja 2013

Zdobycze 2

Kolejne moje przesyłki, którymi chciałabym się pochwalić :D W ostatnim czasie przyszły do mnie:

Po pierwsze cudowna niespodzianka od http://miss-shonali.blogspot.com/ Byłam zaskoczona taką fajną przesyłką. Wszystko boskie, ale najbardziej spodobała mi się maseczka + peeling do rąk z Perfecty! Niesamowita... a jakie po niej gładziutkie były dłonie. Pierwszy, ale na pewno nie ostatni raz z niej korzystam.


Kolejna paczka została zdobyta w akcji,,Przygarnij kosmetyk" u http://antonina-guzik.blogspot.com/
Krem do rąk plus krem do twarzy 40+ (przyszły akurat w dzień imienin mamy, więc super prezent miałam dla niej ;D)


Dodatkowo ucieszyła mnie książka od PAH, którą zamawiałam już hoho jakiś czas temu i myślałam, że się nie doczekam. Ale jednak jest:))


Próbka Sudocremu



 Próbki Malinowy Zdrój - Balneokosmetyki


I nagroda wygrana na Rossnecie. A myślałam, że tam się nie da wygrać!
Oliwka na rozstępy i blizny:) Fantastycznie duże opakowanie i pudełko na lek, który zbyt wielki to jednak nie jest ;D


U mnie jak zawsze, gdy zaczyna się weekend, nadchodzi koniec ładnej pogody. Wietrzysko ogromne, a nad górami można zauważyć czarne chmury. Czuje się nadciągającą ulewę, która wg. prognoz ma potrwać do jutra! Fantastycznie, grr... Może Wy będziecie mieć lepszą aurę, więc miłego weekendu życzę wszystkim odpoczywającym, studiującym i pracującym:)

43 komentarze:

  1. łał ale super zdobycze :) wszystko mi się podoba a szczególnie przesyłka z akcji ,Przygarnij kosmetyk" super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego używania, dużo tego nazbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przesyłeczki :). Jestem bardzo ciekawa tej oliwki na rozstępy i blizny więc czekam na jakąś recenzję ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zainteresowała mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że maseczki się przydały :)

    Ale się obłowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jestem ciekawa, czy Bio-oil faktycznie jest taki skuteczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wygranej :) fajne zdobycze masz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy udało ci się zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. perfecta - maska i peeling do rąk są super:) dłonie są po ich użyciu na prawdę gładkie:)))
    mnie się udało w życiu wygrać tylko raz i był to krem 30+;D oddałam mamie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne paczuszki, ciekawi mnie ten Bio-oil.

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana zapraszam do siebie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow. ile przesyłek! super :) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  14. miłego testowania!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne paczuszki :)
    ciekawi mnie ta oliwka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny Blog ; 0 Gratuluję zdobyczy ; 0 Fajne rzeczy ; * zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Sudocremu używam i jestem z niego zadowolona. Świetne zdobycze.
    Pozdrawiam cieplutko i wietrznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ty to robisz, że tyle dostajesz prezentów!? :*
    ponoć można :) koleżanka przez przypadek na drugi dzień zagłosowała i było, ze odała głos ;)

    jak Cię mogę dodać do obserwowanych - bo nigdzie Cię nie widze :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, mam tą truskawkową maseczkę do twarzy, pachnie świetnie:)
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem tej Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe czy Bio-oil działa :)
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo, bardzo zaciekawiłaś mnie tymi książkami od PAH..!

    OdpowiedzUsuń
  23. już znalazłam! :) kiedyś szukałam i nie było w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa przesyłka, też mogłabym takie dostawać co jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same wspaniałe rzeczy :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no to Kochana obfite przesyłki Ci się trafiły. Gratuluję i życzę przyjemnego ich wykorzystywania :)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  27. ale swietnie :) chyba wezme sie za konkursy nic tylko pozazdroscic tylu zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czyli na rossnet można wygrać :) dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Maseczka truskawka z wanilią bardzo fajna i twarz po niej taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajne zdobycze. Mnie ciekawi właśnie ten Biooil. Mam kilka rozstępów na boczkach i ciekawe czy by się sprawdził :) Ja na Rossnecie nigdy nic nie wygrałam ale teraz wiem, że warto próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Daj znać jak się sprawdziła ta oliwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne te zdobycze ;) Ciekawi mnie ten olejek - Bio-oil ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że się obłowiłaś praktycznie bez wychodzenia z domu ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny ten mały słoiczek Sudocremu :D. Można wszędzie zabrać. Ja dostałam dużą wersję od znajomej pielęgniarki, dzięki niej poznałam ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje ;) Świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń