piątek, 19 kwietnia 2013

Zdobycze

Jako, że ostatnio nazbierało mi się trochę moich darmowych zdobyczy, postanowiłam się nimi pochwalić :)

Kilka pamiątek po Międzynarodowych Targach Turystycznych :

Magnes


Opaska


Ołówek


Inne:                                                                 
Everyday:


Proszki do prania Concertino:


 Vichy z aptek


Yves Rocher


Rossman



Kosmetyki Oriflame (facebookowy konkurs MTT)


Koszulka od filmweb
Przód


 Środek


 Tył



 Książki: 
czasdzieci (Opowieści Pana Rożka, Pitu i Kudłata idą na całość, Lamelia Szczęśliwa i Porwanie krewetki)
filmweb (Polska na filmowo)
students (Powracający głód)
portalmedialny (Błogosławione kwiaty Jana Pawła II)
Międzynarodowe Targi Turystyczne ( Naga Asu)


A jakie są Wasze najfajniejsze zdobycze ? :)

12 komentarzy:

  1. O fajnie! ja mam pecha, raczej mi się nic nie trafia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka super :) mam nadzieje że uda mi się kiedyś podobną gdzieś zdobyć :P bo się przyda na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobycze!!! Zazdroszczę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W domu mam "Kwiatki Jana Pawła II". Jedne z najpiękniejszych słów naszego papieża. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe gadzety, wystzkie mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. daj potem znać co myślisz o poszczególnych próbkach z Vichy:) i jaka fajna koszulka od filmweb, też chcę taką;D co trzeba zrobić żeby ją dostać?:)
    polecam wypróbowanie tego peelingu, na prezent też się nadaje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo dużo tych próbek Yves Rocher. Ja poprosiłam ich niedawno w liście o próbki dla mnie i dla mamy 45+. Odpisali, że dysponują próbkami kremów i perfum i mam podać które chcę dokładnie, to ładnie wszystko wyszczególniłam. Czekałam na list 2 tyg i w końcu przyszedł, a w nim... 3 próbki. Jeden krem, który się rolował i pod oczy, który szczypał no i dla mamy 1 ml serum vegetal :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo właśnie miałam sebo specific i ten sensitive, u Ciebie też są na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah ,,,,Wy o te próbki piszecie prośby ? Po jakoś mi nigdy nic się nie dostaje .... :(

    OdpowiedzUsuń